Przejdź do głównej zawartości

154. Stosik majowy



Maj upłynął mi bardzo szybko. Przede wszystkim pod znakiem podróży, gdyż w połowie miesiąca wróciłem z miesięcznych praktyk we Włoszech. Z tego powodu, a także za sprawą nadrabiania zaległości w szkole, nie miałem dużo czasu na lekturę. Przeczytałem raptem cztery książki. Jednak, w wyniku promocji w moim ulubionym internetowym dyskoncie, do mojej kolekcji dołączyło kilka pozycji. 


Do mojego księgozbioru dołączyły następujące pozycje:

Przewodniki zakupione w odwiedzanych miastach:
1. Przewodnik po San Marino
2. Przewodnik po Florencji

Zakupy własne:
3. "W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany"
4. Evelyn Waugh "Daleko stąd"
5. John Le Carre "Szpieg"
6. Alberto Manguel "Homer. Iliada i Odyseja"
7. Haruki Murakami "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta"
8. Erin Morgenstern "Cyrk nocy"
9. James L. Haley "Wilk. Szlaki życia Jacka Londona"

Egzemplarz rezenzencki:
10. R.A. Antonius "Czas beboka" – recenzja: KLIK

Czytaliście którąś z tych książek? Polecacie?

Komentarze

  1. Dla siebie nic nie widzę, ale dla Ciebie to pewnie wspaniałe lektury! :)
    Czytałam jedynie "Cyrk nocy" i według mnie to bardzo słaba książka, choć gdyby autorka ją rozwinęła, to miałabym o niej wiele dobrego do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie cyrk nocy:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyrk nocy!! Chętnie bym Ci podkradła! Udanego czytania, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile książek. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie znam z Twojego stosiku :( Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej przeczytałabym przewodniki. Najlepiej w drodze do opisywanych miejsc. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa co powiesz o Cyrku nocy, wydaje mi się, że jestem jedną z niewielu osób, zawiedzionych tą pozycją. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz