Przejdź do głównej zawartości

138. Stosik cz. 2. - luty 2015

Luty nie okazał się miesiącem dobrym pod względem przeczytanych książek. Udało mi się przeczytać tylko osiem książek, a wiem, że przy większym zorganizowaniu, przeczytałbym więcej. Jednak, również z tej liczby jestem zadowolony.

Na początku miesiąca chwaliłem się własnymi zakupami - KLIK, tworzącymi całkiem pokaźny stosik. Mistrza i Małgorzatę, Lalę i Przedwiośnie udało mi się przeczytać, a pozostałe pozycje wciąż oczekują w kolejce. Patrząc na kolejny stosik, będący owocem współprac recenzenckich, mam wrażenie, że poczekają jeszcze długo....


Egzemplarze recenzenckie od portalu Sztukater:
1. Christian Merkury "Oszukać matrix" - recenzja KLIK
2. Rafał Socha "Kredyt na żula"
3. Marek Adamkowicz "Oblężenie" - recenzja KILK
4. Hanna Cygler "Złodziejki czasu"
5. Dorothy Rowe "Depresja"
6. Brian Anse Patrick "10 przykazań propagandy"
7. Mateusz Grzesiak "Success and Change"
8. Kazimierz Nowak "Kochana Maryś!"
9. Agnieszka Gromkowska-Melosik "Kobieta epoki wiktoriańskiej"
10. Waldemar Nocny "Jelitkowo na dawnej pocztówce"
11. Alfred Siatecki "Polonistki" (książki zabrakło na zdjęciu) - recenzja KLIK

Egzemplarze recenzenckie od Business & Culture:
12. Claire Kendal "Wiem o tobie wszystko"
13. Katarzyna Bonda "Maszyna do pisania" - recenzja niebawem

E-booki:
14. Wit Szostak "Oberki do końca świata" - od portalu Sztukater
15. Michał Kowalczyk "Apatia" - od autora - recenzja niebawem.

Komentarze

  1. Na pewno przeczytam "maszynę..." i "Wiem o ..." , gdyż już nabyłam te tytuły, pozostałych nie znam, więc czekam na recenzję i życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. A zatem - zycze pasjonujacej lektury i z niecierpliwoscia czekam nna recenzje "Kredyt na zula", a takze "Jelitkowo na dawnej pocztowce". Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Maszyna do pisania" mnie ciekawi jako podręcznik do kreatywnego pisania i na pewno przeczytam twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta epoki wiktoriańskiej mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kredyt a żula" i "Maszyna do pisania" to dwie książki, które chętnie bym Ci podkradł :) MIłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Złodziejki czasu" chętnie bym przeczytała. Od dawna mam ochotę na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ,,Złodziejki czasu" ciekawią mnie najbardziej!

      Usuń
  7. Wiem o Tobie wszystko mam i niedługo zacznę czytać, zaintrygował mnie tytuł maszyna do pisania. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wiem o tobie wszystko" czeka grzecznie na przeczytanie, gdyż wczoraj do mnie dotarła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zasypałam egzemplarzami recenzenckimi i teraz się zastanawiam kiedy ja znajdę na to wszystko czas ;). O swoich zakupach nawet nie wspominam, bo te będą musiały dłuuuugo czekać na swoją kolej ;).
    Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem okazały stos! Z niecierpliwością czekam na recenzję listów Kazimierza Nowaka do żony Marii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik :)
    Z przyjemnością przeczytałabym "Złodziejki czasu".
    Zapraszam do siebie
    addictedtobooks.blog.p;

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz