Przejdź do głównej zawartości

125. Styczniowy stosik

Zima przyszła, szybko odeszła, a za oknem, ku uciesze wielu, znowu słonecznie. Słonecznie jest także w mojej biblioteczce, bowiem powiększyła się o kolejne, ciekawe, pozycje. Nowe nabytki prezentują się następująco:
Zdjęcie, tradycyjne, w słabej jakości. Przepraszam.

1. Stephen Greenblatt "Zwrot: jak zaczął się renesans" - książka, którą udało mi się upolować w Biedronce. 
2. Cztery książki dotyczące literatury polskiej wchodzą w skład prezentu urodzinowego od mamy ;))
Egzemplarze recenzenckie (od portalu Sztukater):
3. Piotr Ibrahim Kalwas "Międzyrzec" - powieść o zwodniczej naturze znaków, która zachwyca już samym wydaniem.
4. Krzysztof Langer "Kto nie pyta - ten błądzi"
5. Karolina Wiktor "Wołgą przez afazję" - poemat poezji wizualnej, którego treść.... zaskakuje! 
6. Michał Gołkowski "Stalowe szczury. Błoto" - powieść, której premiera odbędzie się pod koniec stycznia. Jestem w trakcie lektury.
7. Beata Hoffmann "Narkotyki w kulturze młodzieżowej" 
7. Joanna Siedlecka "Mahatma Witkac" - tą pozycją zainteresowałem się już dawno, a teraz, kiedy czeka na swoją kolej na półce, frapuje mnie jeszcze intensywniej. 
8. Monika Wasowska, Grzegorz Wasowski "Starsi Panowie Dwaj. Kompendium niewiedzy" - ta książka zaskoczyła mnie swoimi rozmiarami, ale mam nadzieje, że nie będzie nużyła.

Stosik, jak widać, całkiem duży. Mam nadzieje, że uda mi się go przeczytać i zrecenzować do końca miesiąca. 

Czytaliście którąś z powyższych książek?

Komentarze

  1. Wstyd się przyznać, ale nie znam tych tytułów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic nie znam ;) A zima jeszcze przyjdzie...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny stosik, gratuluję. Nic z tego nie czytałam. Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety niczego nie czytałam, udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja też nic nie znam z tych książek. Ale mimo to życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałych książek. Życzę udanej lektury i będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej lektury, zapowiada się ekscytujący i ambitny stos ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam przyjemności nic z tego stosu, ale zainteresowały mnie dwa ostatnie tytuły, więc z niecierpliwością oczekuje na ich zrecenzowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz