Przejdź do głównej zawartości

93. Stosik - wrzesień 2014

Śmiało można powiedzieć, że coroczna bitwa, tocząca się między latem a jesienią, właśnie ma miejsce. Poranki zaczęły się robić coraz chłodniejsze, dni coraz krótsze, a w okno częściej pukają krople deszczu. I słońce, choć jeszcze nie powiedziało ostatniego słowa, rzadziej do Nas dociera z taką mocą, jaką do niedawna jeszcze docierało. By przetrzymać i przejść spokojnie tą walkę, można zrobić tylko jedno - zagłębić się w lekturze. I właśnie z tego powodu, rozpocząłem miesiąc z poniższymi tytułami:


Egzemplarze recenzenckie od Sztukatera:

1. "Artysta zmartwychwstały"  Renata Diaków
2. "Życie To Podróż, To Ocean Z Julią Hartwig Rozmawia Artur Cieślar
3. "Jak dawniej leczono" Nathan Belofsky
4. "Słowa i światy"  Janina Koźbiel
5. "Święty od ćpunów" Michał Kotliński
6. "Z pamięci" Alfred Budzyński
7. "Najemnik" John Geddes
8.   " Pan Na Wisiołach. Mroczne Siedlisko" Piotr Kulpa
9. "Mężczyzna z tatuażem" Jack Sharp


 Książki wygrane w konkursie, a także zakupy własne:

1. "Emocjany wybrane" Katarzyna Grzyb
2. ("Otwórz oczy, zaraz świat" Mateusz Czarnecki - recenzja  (egzemplarz recenzencki)
3. "City Dharmakaja" Bogusław Duch
4. "Promienie życia" Teresa Irena Strycharz
5. "Pieśni bez nut" Jacek Różycki-Robinson
6. "Rozdroże proroków" Jocelyne J. Award
7. "Kawaler D'Harmental Aleksander Dumas
8. "Statek" Stefan Mani
9. "Wyścig z czasem" John Lescroart

Jak widać, co czytać mam, a czas, mam nadzieję, także się znajdzie.


Czytaliście którąś z tych książek? Polecacie?

Komentarze

  1. Najbardziej mnie ciekawi ,,Najemnik".. Ja jestem właśnie w trakcie lektury Mateusza Czarneckiego. To prawda, pogoda - a raczej jej brak sprzyja czytaniu książek, ale w sumie takich jesiennych wieczorów nie da się nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość sporo książek :) Dla mnie wrzesień jest mało czytelniczy - niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych tytułów oprócz "Otwórz oczy zaraz świt". Czekam na recenzje i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dzisiaj stosik :)
    Nie znam żadnej z tych pozycji, ale podpatrzyłam kilka książek, które mogłyby mnie zainteresować. Miłej lektury!

    im-bookworm.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinię "Mężczyzny z tatuażem" jeszcze nigdzie nie trafiłam na recenzję tej książki a bardzo mnie intryguje.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.rp.pl/artykul/9132,1138432-Mezczyzna-z-tatuazem-autorstwa-Jacka-Sharpa.html

      Usuń
  6. "Najemnik" i u mnie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś recenzja Otwórz oczy, zaraz świt i szczerze tę książkę polecam :)
    Ciekawa jestem książki: Jak dawniej leczono.

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, stosik pokaźny, życzę więc miłej lektury!:)) A"Pana na Wisiołkach" również mam u siebie na półce, z chęcią poznam Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacne stosiki. Wielkie gratulacje i czekam oczywiście na recenzje powyższych książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że przed Tobą sporo godzin ciekawej lektury. Czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam niestety żadnej. Zatem czekam na Twoje opinie:) Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam Pana na Wisiołach i ogromnie mi się podobała. Jestem bardzo ciekawa jak Ty ją odbierzesz :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dużo książek. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz