środa, 23 lipca 2014

80. Stosik czerwcowo-lipcowy 2014

 Wakacje w pełni, słońce świeci, wydawałoby się, że czasu na czytanie więcej, a jednak - zajęty pracą dorywczą, padający ze zmęczenia, coraz rzadziej ostatnio chwytam za książkę, a co za tym idzie - mniej udzielam się na blogu. Jednak, na przeciw zmęczeniu, nie odkładam książki całkiem na bok. I z tego powodu do mojej biblioteczki domowej przybyło w ostatnim czasie kilka nowych książek, głównie za sprawą Sztukatera, które, mam nadzieję, przeczytam w najbliższym czasie. Stosik prezentuje się następująco (przepraszam za słabą jakość zdjęcia):


Z własnych zakupów pochodzą tylko:
1. Michał Witkowski "Zbrodniarz i dziewczyna" - RECENZJA
2. Joy Fielding "Strefa szaleństwa" - RECENZJA
3. "Kompendium licealisty - Język polski"

Pozostałe książki to egzemplarze recenzenckie od Sztukatera.

7 komentarzy:

  1. Jako, że jestem z Podlasia to interesuje mnie właśnie książka Podlasie z lotu ptaka - czekam na opinię i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem z Podlasia:D może będzie tam coś o Sokółce? :D czekam na recenzję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo książek ;) Czekam z niecierpliwością na recenzje pozostałych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z tego stosika nie planowałam czytać, ale kompendium licealisty niedługo mi się przyda ;) Miłej lektury. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki rozstrzał tematyczny. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz poważne stosisko książek przed sobą.)) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń