Przejdź do głównej zawartości

69. Stosik - maj 2014

(przepraszam za fatalną jakość zdjęcia, ale, chyba tradycyjnie, zrobione telefonem)

Tak już chyba jest, że miesiąc maj zawsze mija bardzo szybko. Najpierw toczy się nieśpiesznie, by po  majowym weekendzie przyśpieszyć niemiłosiernie. Mijający miesiąc nie okazał się dla mnie łaskawy, gdyż nie oszczędził mi licznych zajęć i obowiązków, co sprawiło, że nie miałem dużo czasu na czytanie. Ale, jak się ostatecznie okazało, wygospodarowałem go na tyle, by przyswoić aż... 8 książek!

W tym miesiącu do moich zbioru dołączyło aż 15 książek:
1. Tadeusz Słobodziak "Nasza klasa" - z biblioteki, z półki "Zabierz do domu"
2. Wiesław Helak "Scenariusze syberyjskie" - egzemplarz recenzencki od Sztukatera
3. Łukasz Ksyta "Major Hubal. Historia prawdziwa" - jw.
4. Han Kang "Wegetarianka" - jw. - recenzja
5. Krzysztof Wiczanowski "Kilka krótkich opowiadań" - jw. - recenzja
6. Stefan Jaksch "Czas przeznaczenia" - jw. - recenzja
7. Krystyna Kolińska "Preteksty do wspomnień" - jw.
8. Paulina Sołowianiuk "Jasnowidzenie w salonie" - jw.
9. Judyta Sierakowska "Mołdawianie w kosmos nie lietajut bez wina" - jw.
10. Zofia Piłasiewicz "Syberyjski sen. Opowieść bezdrożna" - jw. - recenzja
11. Stanisław Konopka "Takie zwyczajne - niezwyczajne życie" - jw.
12. Piotr Czerwiński "Międzynaród" - zakup własny
13. Jerome K. Jerome "Trzech panów w łódce [nie licząc psa] - zakup własny - recenzja
14. Maciej Maciejewski "W piekle lepiej być nikim" - zakup własny - przeczytana, aczkolwiek nie zrecenzowana
15. Joy Fielding "Teraz ją widzisz" - zakup własny - recenzja

Na blogu ukazała się także recenzja książki "Petropolis" - recenzja

Największą przyjemność przyniosła mi lektura "Syberyjskiego snu. Opowieści bezdrożnej", a zawiódł mnie zbiór opowiadań Krzysztofa Wiczanowskiego.

Komentarze

  1. Nieźle, nieźle :) sporo się tego nazbierało, a dominują rodzimi autorzy :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowana "Jasnowidzeniem w salonie", a także "Scenariuszami syberyjskimi", dlatego też czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile książek! Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, o żadnej z tej książek nie słyszałam i dlatego właśnie lubię stosiki. Nie dość, że można oczy nasycić, to jeszcze dowiedzieć się czegoś nowego ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycje niczego sobie *_* Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Świetny wynik, tylko pozazdrościć. :)
    Ja sięgnęłabym po "Teraz ją widzisz", bo po "Martwej Naturze" jestem ciekawa innych lektur pani Fielding.
    Poza tym widzę, ze królują u Ciebie rodzimi autorzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Trzech panów w łódce" uwielbiam, a poza tym chętnie bym przeczytała "Syberyjski sen".

    OdpowiedzUsuń
  8. ze stosu zainteresowała mnie tylko Joy Fielding, ale widzę, że Tobie czytanie idzie bardzo sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kolejną Fielding :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piekny stosik - gratuluję :) i miłego czytania życzę! :)
    Joy Fielding bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik wygląda smakowicie :3 Wręcz nie mogę się doczekać recenzji ♥


    wcieniuksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnej z tych książek. Widzę, że część została już zrecenzowana, więc nie pozostaje mi nic innego, jak zapoznać się z opiniami i wybrać coś dla siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam "Wegetariankę" jestem bardzo jej ciekawa. Świetne wyniki, mimo braku czasu, przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz