Przejdź do głównej zawartości

60. Stosik - kwiecień 2014


Ze względu na to, że książka, którą aktualnie czytam, nie pozwala przeczytać się szybko, a serce się kraje, gdy na blogu cisza, postanowiłem, że już dziś, kilka dni przed końcem miesiąca, wrzucę swój stosik. A zatem: w kwietniu wszedłem w posiadanie sześciu książek:

1. Mariusz Szczygieł "Niedziela, która zdarzyła się w środę" (recenzja: KLIK)
2. Anya Ulinich "Petropolis"
3. Joy Fielding "Martwa natura" (recenzja: KLIK)
4. Nora Roberts "Błękitny dym" (recenzja: KLIK)
5. J.R.R. Tolkien "Hobbit, czyli tam i z powrotem" (recenzja: KLIK)
6. Arturu Perez-Reverte "Klub Dumas",


w tym jednej, "Hobbita...", w wyniku wymiany. 

Miałem także przyjemność wejść w posiadanie "Piwka z aniołem" w formie e-booka (recenzja: KLIK)

http://ecsmedia.pl/c/piwko-z-aniolem-b-iext24360354.jpg 

Do tej pory, w kwietniu, przeczytałem siedem książek, ale mam nadzieje, że do końca miesiąca przeczytam jeszcze dwie, które aktualnie czytam.

Największą przyjemność sprawiła mi lektura "Niedzieli, która zdarzyła się w środę", a zawiodła mnie powieść "Błękitny dym". 

Komentarze

  1. Zazdroszczę Ci tego stosika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że i w maju będzie ciekawy stosik.

      Usuń
  2. Nie powiem, takie cegiełki w kwietniu przeczytałeś :) Gratuluję :) Życzę równie owocnego maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia perspektywy ;) Książki krótkie nie były, zazwyczaj powyżej 300 stron, ale cegiełkami nie były. Choć na zdjęciu tak wyglądają, zgadza się.

      Usuń
  3. I ja tworzyłam dziś w głowie małe podsumowanie miesiąca:) Gratuluję, dziewięć książek to bardzo dobry wynik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolony, ale chciałbym, by maj był jeszcze lepszy.

      Usuń
  4. Ale chciałam głupotę napisać :D że mam na półce Martwą Naturę, ale jeszcze nie przeczytałam, za to czytałam świetną recenzję u Czytelnika7 heheh, a przecież ja właśnie jestem u Czytelnika7 !! Ten nowy wygląd bloga to dla mnie zmyłka, ciągle kojarzę ten brązowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;) Ja już się do nowego szablonu przyzwyczaiłem, ale może dlatego, że zaglądam tutaj bardzo często ;)

      Usuń
  5. "Klub Dumas" bardzo mi się podobał, choć wolę "Szachownicę flamandzką". Ciekawa jestem książki Szczygła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zaciekawiony "Klubem Dumasa" :) Póki co odłożyłem tą książkę na później, ale na pewno ją przeczytam.

      Usuń
  6. Piękny stosik :) Z przyjemnością przeczytałabym "Błękitny dym" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacznie ciekawsza jest "Martwa natura" ;)

      Usuń
  7. Fiu Fiu, całkiem niezły stosik ;)
    Pozdrawiam i życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość książek już za mną, ale dziękuję ;)

      Usuń
  8. obszerne pozycje. od kilku m-cy ciekawią mnie książki Fielding, ciekawe czy Twoja opinia o niej też będzie pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest pozytywna, bo od dłuższego czasu recenzja widnieje na blogu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz