niedziela, 30 marca 2014

52. Stosik - marzec 2014


 Zrecenzowałem:
1. Michał Witkowski - "Lubiewo bez cenzury"
3. Mariusz Maślanka "Na imię mam Jestem"

"Trucizna" Andrzeja Pilipiuka przeczytana, aczkolwiek nie uważam abym miał coś do powiedzenia na temat tej książki. 

"Pamiętnik z przyszłości" czeka w kolejce, a pozycje Sienkiewicza czekają do wakacji. Wtedy, wstępnie, się za nie zabiorę. 

W marcu przeczytałem:

1. Michał Witkowski "Lubiewo bez cenzury"
2. Michał Witkowski "Drwal"
3. Mariusz Maślanka "Na imię mam Jestem"
4. Harlan Coben "Sześć lat później"
5. Agnieszka Szygenda "Kupię rękę".

Na blogu pojawiło się się sześc recenzji (powyższych pozycji + "...będzie gorzej" J.Pelca).

12 komentarzy:

  1. Pamiętnik z przyszłości posiadam w tej samej wersji okładkowej - również kupiłam dosyć niedawno bo w styczniu :)
    Potop Krzyżaków i Quo vadis również posiadam ale w wydaniu kolekcjonerskim Świata Książki :)
    Gratuluję zdobyczy i życzę dużo czasu na czytanie tych, których jeszcze nie przeczytałeś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sienkiewicza kupiłem w takim wydaniu, gdyż zawiera opracowanie, a przy przygotowaniach do matury to może okazać się zbawienne ;)

      Usuń
    2. ja na swojej maturze miałam Lalkę i to tak niefortunny fragment, że mnóstwo osób zwątpiło i zdecydowało się na wiersz ;D

      Usuń
  2. Też wcześniej miałam ten brązowy szablon :) i tak jak zaglądam to czuję jakbym była u siebie hehehe :) Ja się nie mogę wziąć za Pamiętnik, a już na kwiecień nakupiłam książek, choć miałam tego nie robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już mam na oku kilka pozycji na kwiecień ;) Zakupy zacząłem od "Klubu Dumas" ;)

      Usuń
  3. Książki Sienkiewicza są bardzo przyjemne :) (no, może to trochę niefortunne słowo, bo takie przykładowo nadziewanie na pal raczej przyjemne nie jest ;) )
    Tak patrząc na pasek boczny, widzę, że czytasz "Bezcennego" - wielu ludzi już mi tę książkę polecało i też mam zamiar wreszcie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, gdyż w społeczności uczniowskiej Sienkiewicz stał się synonimem nudy. Cóż, mam zamiar zabrać się za Niego w wakacje, więc wtedy się okaże jak naprawdę z Nim jest ;)

      Usuń
    2. Zdaję sobie z tego sprawę - byłam jedyną osobą w klasie, która przeczytała "Potop" :P "Quo vadis" bardzo mi się podobało, Trylogia również, dziwię się, że uczniowie tego nie czytają, bo choć długie, to jednak fajne przygodowki, czego o innych lekturach powiedzieć nie można ;)

      Usuń
  4. Niezły stos! Muszę przyznać, że zdecydowanie męski ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pamiętnik do przyszłości" mimo wszystko gryzie mi się z odpowiednikiem mężczyzny :D

      Usuń
  5. za Ahern sama będę się brać. muszę w końcu poznać styl tej pisarki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka wpadła w moje ręce przypadkiem, zobaczymy co z tego wyniknie ;)

      Usuń